ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

آشنایی با «آب را بدانیم....»

♡⤾☔آب را بدانیم☔⤿♡

آ...ب........ آیا فکر کرده اید........

 

 

اول »» لازم میبینم تشکر کنم از همتون که این موضوع رو تو اینترنت جست و جو کردین.

دوم »» عذرخواهی می کنم از بابت اینکه کلیک راست و کپی نمی تونید بکنید. متاسفانه چون از شعر های قبلی خودم با اسم یک شاعر دیگه دیدم مجبور شدم اینکار رو بکنم.

سوم »» آماده و حاضرم واسه تبادل لینک با کسایی که مطالب خوبی در مورد محیط زیست، حمایت از کودکان و بیماران و مسائل پیرامون این دارین.

چهارم »» لازم دیدم مطالبی رو که میذارم به انگلیسی ساده ترجمه کنم که اگه بتونم سئو (seo) وبم رو بالا ببرم، بقیه هم ازش استفاده کنند.

 

 

first >> thank you for searching this title in intenet.

second >> im so sarry, beacuse ypu cant copy. Ive seen my poem in web with no my name, so I forced.

third >> Im ready to exchange link with yu that have good information about inviroment, taking care of children & patients & such things.

forth >> if i can get my seo upper, I want all of world see this web, so I translated it.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت16:43---2 دی 1393
وقعا از بابت وبتون تشر میکنم. به وب ما هم سر بزنید و اگه دوست داشتید تبادل لینک کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 21 آذر 1398برچسب:آب,water,how to save wate,چگونه آب را حفظ کنیم,,

] [ 2:2 PM ] [ فاطمه کبیری ]

[ ]

آیا میدانید؟!؟